maandag 23 april 2012

It’s all about You!

Ik heb de afgelopen weken een aantal ‘discussies’ en gesprekken gehad met verschillende mensen … niet zozeer de materie waarover de gesprekken gingen, maar hoe ik praatte, hoe ik omging met de ander, heeft mijn hart meermaals gebroken.
En achteraf (met tranen bewogen) liet Hij in Zijn genade me zien hoeveel trots er nog in mijn hart is …

Het gaat niet langer over wie er gelijk heeft, maar de Liefde onder elkander.
Hoe vaak denk ik niet terug aan de tekst: weest niemand iets schuldig, buiten liefde.
(Ik moet nog veel leren)

Volgend filmpje gaat er ook over … maar meer nog: het gaat over Hem! Hij die werkelijk ons aller beeld van Hem te boven gaat.
Hoe vaak mis ik niet het punt dat het werkelijk ALLEMAAL om Hem draait …
Wees bemoedigd:


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qnrJVTSYLr8

It’s all about You!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten