donderdag 23 januari 2014

ALERT NEWS FLASH UPDATE REPORT FROM Jack Van Impe [Video]

Op een gegeven moment ben je
welkom















Je wordt geroepen bij Onze Heer op Zijn
tijd



Hij Onze Heer wenst je dan te
zien



De aarde hebt je dan verlaten



Voordat het ogenblik zich aandient dat je bij
de Heer bent word je bang



Allemaal gedachten dwarrelen door je
hoofd



Je vreest niet goed geleefd te
hebben



Je talenten niet helemaal benut te
hebben



Als het bijna zover is dat je je ogen sluit
voor deze aarde



Denk je ook aan aardse behoeften



Zoals eten slapen drinken en naar de toilet toe
gaan



Bij de Heer heb je deze behoeftes niet
meer



En als je weet dat het niet meer uren zal duren
voordat je je ogen sluit voor deze aarde denk je



Heb ik iemand beledigd of tekort
gedaan?



Je priester vertelt je dit bij je laatste
biecht als hij de priester op tijd aankomt om je nog te bezoeken voordat je heen
gaat



Je vraagt jezelf ook af : “Heb ik iemand het
leven zuur gemaakt”?



Heb ik nare gedachten over iemand gehad.



Heb ik deze ook uitgesproken?



Toen ik midden in het leven stond leefde ik
volgens de 10 geboden?



Hoe zal de Heer mijn God mij
zien?



Heeft Hij liever dat ik verdwijn in het zwarte
gat des verderf!



Of zal Hij mijn komst met open armen
verwelkomen en mij omarmen waardoor ik enkel kan huilen en Hem danken en prijzen
voor Zijn geluk en zaligheden







Amen















Geschreven door Celeste op donderdag 23 januari
2014

Geen opmerkingen:

Een reactie posten