dinsdag 28 februari 2012

Hoe machtig is Uw naam











Heer God,

Almachtige Vader

Waardige Vader

Hoe kan ik U benoemen

Mijn schatting naar Uw waardigheid is altijd menselijk

Ondanks het feit dat ik U niet op de juiste wijze inschat

Hebt U mij lief

Omdat ik geschapen ben naar Uw evenbeeld

U maakt alles mogelijk voor ons Uw mensenkinderen

U stuurde zelf Uw enige Zoon voor ons uit

Om de weg naar U te heropenen

Dit betekend dat wij in zijn voetsporen wel bij U kunnen aankomen

Dank Heer Jezus Christus voor alles

Omdat wij gezondigd hebben kunnen we niet zonder te lijden bij Uw woning komen

We gaan allemaal een lijdensweg door de tunnel heen

sommigen van ons komen aan zonder handen, voeten, tanden of 1 van onze ledematen bij U

Maar U te zien en bij U te wonen en aan te sluiten bij Uw hemelse tafel

met uw dorstlessende water en altijd voedende voedsel is reeds een groot recht.

Dit recht heeft Uw Zoon voor ons verworven

Dit is ook voor mensen niet te benoemen

Want wij kunnen als mensen de lessen van Uw Zoon moeilijk op de juiste waarde schatten.

Want zijn goedheid gaat ons begrip ver te boven







Amen











Geschreven door Celeste op 28 februari 2012 de verjaardag van zwager Raymundo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten