donderdag 16 februari 2012

DANK, een meditatie van Celeste








Dank


Ik dank u vader

Ik wil u ook vragen

Ik kan niet kiezen Vader

Kiest u maar voor mij

Ik wil wel kunnen kiezen maar u weet beter waarvoor

Uw keuze is de enige echte en ware

Het is ook de meest en enigste waardevolle keuze

alle andere keuzes zijn omwegen totdat

wij gereed zijn uw weg te volgen

En uw keuze te aanvaarden om uw weg in te gaan

Er zijn veel wegen die naar Rome leiden

Maar voor ieder van ons hebt u een unieke weg uitgestippeld

Wanneer wij door u de weg hebben gekozen kunnen wij rusten

U verwelkomt ons met een vaderlijke omhelzing

U heeft ons leven gegeven en U bent de enige die ons einde mag bepalen.

Dank nogmaals voor ons begin en einde op deze aardboden Heer.

Leven in Uw huis is het vervolg voor ons

Ons leven en ons huis hier en al het andere laten we achter ons om een stap in uw woning te maken.

Deze woning is rein, perfect en godsvertrouwen in het leven dat wij hier op aarde geleefd hebben.

Heer nogmaals dank ik en alle anderen u voor dit vertrouwen in uw mensenkinderen en met name in de verlossing die uw Heilige Zoon de Heer Jezus Christus ons bracht.



Amen


 

Geschreven door Celeste op woensdagavond 15 februari 2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten