donderdag 13 juni 2013

Gebed voor de verjaardag in 2013 van mevrouw van Heteren

Dank U Heer voor nog 1 levensjaar
Dank U Heer voor iedere dag
Dank u Heer voor iedere morgen
Dank U Heer voor iedere middag
Dank U heer voor iedere avond
Dank U Heer voor een goede nachtrust.
Mijn dank Heer strekken zich uit op de familie van Heteren
Het gezin van mevrouw van Heteren en de aan getrouwden en kleinkinderen.
Ook dank voor de (zwagers)broers en (schoon)zussen van de familie.
Dank u Heer voor een mevrouw met zoveel talenten en een zeer goed hart Heer.
Waar wij allemaal heel dankbaar voor zijn is dat zij altijd haar uiterste best doet voor iedereen.
Haar gave om te luisteren hebt u in haar gelegd met Uw liefde.
Haar gave om vele mensen bij te staan ook waaronder ondergetekende ook bij hoort.
Danken alleen kan ik dat zij op mijn pad kwam.
Mijn familie is ook blij met haar.
Dankbaar denken ze altijd aan haar weldaden wat zij voor mij deed en nu nog doet.
Ze is een zegen voor vele parochianen.
Ook de priesters en pastor(es), Parochiemedewerkers en diakens zien haar heel graag.
Laten we God prijzen en danken dat Hij Zijn werk in haar (mevrouw van Heteren) goed deed.
Zij mevrouw van Heteren luistert altijd naar wat God de Vader voor haar wilt.
Daarom mogen we allemaal ook haar als een voorbeeld nemen.
Want in haar woont de Almachtige, Onze Schepper.

Amen

 
Geschreven door Celeste Balentin op dinsdag 11 juni 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten