zondag 17 juni 2012

Lolke



Lieve Lolke,



Wij en dit zijn Jan en Lonneke en Celeste en de honden bidden voor jou

Jij bent ons dierbaar en wij koesteren jou

Jij bent ook een kind van de allerhoogste

Dit is God de Vader

God ziet en weet alles wat jij meemaakt

Hij is de allerhoogste en alleswetende en allesbepalende

Hij heeft door middel van zijn Zoon onze Heer Jezus Christus ons verlost

Hij stuurde ook de heilige Geest naar ons die ons verlicht, ons begeleid en onze gids is en in onze harten woont.

Deze gids helpt werkelijk Lolke

Hij de Heilige Geest maakt mij mondig en ik spreek.

Ik heb bijna nooit pijn omdat ik mijn pijnen uitspreek bij de huisarts

De huisarts geeft mij daarna medicijn die de pijn stilt.

Lolke leg je vertrouwen in je familie, artsen en vrienden

Jezus Christus zei heb je naaste lief als jezelf en dit is de belangrijkste gebod naast dat je God boven alles aanbidt.

Wij zijn je naasten Lolke.

Wij hebben jouw lief als onszelf.

Alle goeds



Groeten vanuit Utrecht van Celeste zondag 17 juni 2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten