vrijdag 4 mei 2012

SORRY




Sorry dat ik verstrooid was

Sorry dat ik het niet zag

Sorry dat ik het niet door had

Sorry dat ik het niet opmerkte

Zo kan ik Sorry blijven zeggen

Ik kan ook zeggen ik ben een mens met erfzonde

Of

Ik ben een mens met fouten

of

Ik ben een mens en niet perfect

Perfect is in mijn ogen Jezus Christus onze Heer

Waarom Hij perfect was is omdat Hij God zijn Zoon is

God de Vader van Jezus Christus onze Heer is onze Schepper

Jezus maakte dat wij ook de kinderen van Zijn Vader werden

Wij werden opgenomen in Zijn lichaam. bloed en familieband

We werden een minuscuul klein deeltje van Jezus Zijn Lichaam

Alleen dat deel dat van ons de mensen erfzonde vrij werd nam God of Jezus tot zich

Daarom staat ook geschreven dat we het een en ander kwijt kunnen raken onderweg naar het Hemelse paradijs.

Dit kan een hand een oog, een oor of iets anders zijn of gewoon zonder botten aankomen.

Al onze botten zullen gebroken worden voordat wij de hemelse woning ingaan om ons vertrek in te nemen en aan te schuiven aan de hemelse maaltijden.

Deze maaltijden zullen ons versterken en wij zullen de gemiste delen van onze lichamen niet missen maar enkel God loven en danken voor onze opneming in Zijn woning



Amen


Geschreven door Celeste op donderdag 3 mei 2012.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten