maandag 19 maart 2012

MEDITATIE VAN CELESTE



De heerlijkheid van God is nabij.



God de Vader, Jezus Christus de Zoon onze redder en de Heilige Geest dank U.

Dank U Vader voor het sturen van Uw Zoon om ons Uw mensenkinderen te redden en de hemelse poort te heropenen.

Vader U hebt heel veel mensen naar ons uw mensenkinderen gestuurd met een boodschap in het verleden.

Uw enige Zoon alleen heeft al deze boodschappen tezamen waargemaakt en dit geldt voor het verleden, heden en de toekomst.

Voor de komst Uw Zoon waren er profeten en na Zijn verrijzenis en ten hemel opneming ook profeten en boodschappers tot op de dag van Vandaag.

Al deze mensen en profeten kunnen uw Zoon niet vervangen. Uw Zoon en de Heilige Geest brachten meer dan een oplossing voor onze noden.

Uw hand Heer Vader, Zoon en Geest maakte ons tot mensenkinderen

Onze harten behoren U toe

U hebt onze harten in Uw bezit.

Als kind zijnde vertelde mijn oom en andere verwanten dat mijn hart net zo groot is als mijn vuist.

Nu begrijp ik wat men ermee wilt zeggen.

Als ik naar het hart van een mens kijk zie ik een hele grote ader en 4 uitgangen.

De grote ader stelt de duim voor en de 4 uitgangen de de vingers aan een hand.

Van 10 geboden zegt men ook is het onze handen zijn.

Dit doet mij denken aan ons hart en de hand van Christus die ons hart ontvangt.

De eerst 3 geboden gaan sowieso over Onze Vader God en dan krijgen we de vierde over onze ouders enzovoorts...

De Vader, de Zoon en de Heilige Geest zijn onze maker, verlosser en helper.

Alles komt in en vanuit onze harten naar de ander onze naaste of naar de Vader die ons schiep

Wij zijn het bezit van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest.

God de vader heeft alles op,in en onder de aarde, zichtbaar of onzichtbaar en aan de en boven de aarde aan ons toevertrouwd om te leiden en begeleiden tot een goede einde.

Ook werd al het leven op de planeten en de aarde aan ons toevertrouwd.

Wij mogen God dankbaar gedenken en zijn naam prijzen en aanbidden.


Amen



Geschreven door Celeste op maandag 19 maart 2012.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten