maandag 27 juni 2011

MEDITATIE van Celeste (26 juni)


Waar bent u nu en waar moet ik heen?

U bent opgevaren en naar de Vader Onze Schepper gegaan.
Waar is Uw woning Vader?
Kunnen we allemaal daar komen!
Wij weten de weg niet om daar te komen.
Gaat U ons voor en leidt U ons naar Onze bestemming.
Is dit nieuw Jeruzalem of Uw eigen paleis Heer en God.
Is er wel een weg ook binnen Uw paleis terug naar Nieuw Jeruzalem?
Zal het zijn dat U ons opdrachten geeft om te leven en overleven in Nieuw Jeruzalem?
Zal het ook zijn dat Uw Paleis Nieuw Jeruzalem is?
Wat is het hemelse aan dit alles Vader!
Hoe zal het daar zijn?
Hoe kunnen we daar eten koken en drinken Vader?
Hoe kunnen we onze naasten zien?
Hebben we wel ogen en voeten en een lichaam en handen Vader..
Of zijn we enkel kleine stofdeeltjes die gehoorzamen naar U Vader.
Ergens in de bijbel staat tot stof zal je wederkeren.
Worden we een dichte massa en zien we enkel u omdat we stof zijn?
Kan het zijn dat we weer een mosterd zaadje worden en als baby weer groeien tot volwassenheid en volledige mens voor Uw Vader, de Zoon en de Geest.
Dit en meer wil ik weten maar ik heb mijn vertrouwen in U gesteld tot wat U mij in genade laat toekomen.
Dan heb ik nog een wens en dit is dat U de weg wijst die ik gaan moet.
Dit is mijn doel en werkelijkheid in dit aardse leven.

Amen


Geschreven door Celeste op zondag 26 juni 2011.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten